Možnosti dopravy a platby
Vyber si způsob dopravy, který je pro tebe nejlepší a nejkomfortnější. Zboží, které je dostupné na e-shopu, odesíláme bleskově, ať máš zásilku co nejdříve u sebe. Produkty Galsari posíláme po České republice a také na Slovensko přes naši slovenskou verzi e-shopu www.galsari.sk.
Zobrazit nabídku produktů >
Doprava

- Pro vyzvednutí balíku mají příjemce k dispozici více než 1000 výdejních míst po celé České republice.
- Jakmile kurýrní společnosti GLS balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
- V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS zprávu s informací o tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí.
- Veškeré informace o této službě nalezneš zde

- Jakmile kurýrní společnosti GLS balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
- Zásilku ti doručí kurýr na tebou zvolenou adresu.
- Den předem ti přijde e-mail a SMS s časem doručení. Pokud ti nebude vyhovovat, můžeš ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
- Pohyb svého balíčku můžeš sledovat zde.
- Zákaznická linka GLS pro řešení doručení zásilky je 567 771 111.
*v případě platby zboží dobírkou + 39 Kč

- Vybíráš z více než 5 000 výdejních míst Zásilkovny po celé ČR.
- Jakmile Zásilkovně balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
- Až bude tvá zásilka na místě, Zásilkovna ti pošle informační SMS.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
- POZOR! Pro Z-BOXy a AlzaBoxy platí standardní úložní doba 2 dny. Pro vyzvednutí zásilky budeš potřebovat mobilní aplikaci Zásilkovna, zapnutý Bluetooth a polohové služby.
- Pohyb svého balíčku můžeš sledovat zde.
- Zákaznická linka Zásilkovny pro řešení doručení zásilky je 216 216 516.
*v případě platby zboží dobírkou + 39 Kč

- Jakmile Zásilkovně balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
- Zásilku ti doručí kurýr na tebou zvolenou adresu.
- Pokud tě kurýr nezastihne, uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Zásilkovna.
- Pohyb svého balíčku můžeš sledovat zde.
- Zákaznická linka Zásilkovny pro řešení doručení zásilky je 216 216 516.
*v případě platby zboží dobírkou + 39 Kč
Doba ukončení objednávky: Objednávky vytvořené do 12:00 začneme zpracovávat ještě tentýž den.
Doba zpracování objednávky: 1–2 pracovní dny (od pondělí do pátku).
Doba dodání: Obvykle 1–2 pracovní dny (od pondělí do pátku).
Zpoždění při doručení zásilky: Pokud je zpoždění větší, než je obvyklé, napiš nám na info@galsari.com nebo zavolej na +420 731 390 696.
Doručení poškozené zásilky: Zásilku převezmi a co nejdříve nás kontaktuj. Sdělíme ti, jak dál postupovat, a situaci rychle vyřešíme.
Zrušení objednávky: Objednávku lze zrušit pouze před odesláním. Pokud chceš svoji objednávku zrušit, kontaktuj nás co nejdříve na info@galsari.com a uveď číslo objednávky. Po vyexpedování objednávky nebude její zrušení možné.
Platba

- Zaplacení po dokončení objednávky platební kartou online.

- Platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Apple Wallet.

- Google Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Peněžence Google.

- Zaplacení po dokončení objednávky na uvedené číslo účtu 2501264396/2010
- Pokud nebude objednávka uhrazena do 5 dní, bude automaticky stornována.

- Objednávku zaplatíš hotově nebo kartou při převzetí.