Vyber si způsob dopravy, který je pro tebe nejlepší a nejkomfortnější. Zboží, které je dostupné na e-shopu, odesíláme bleskově, ať máš zásilku co nejdříve u sebe. Produkty Galsari posíláme po České republice a také na Slovensko přes naši slovenskou verzi e-shopu www.galsari.sk.

Zobrazit nabídku produktů >


Doprava

GLS ParcelShop - výdejní místo
Více informací
do 2 200 Kč
59 Kč
nad 2 200 Kč
ZDARMA
  • Pro vyzvednutí balíku mají příjemce k dispozici více než 1000 výdejních míst po celé České republice.
  • Jakmile kurýrní společnosti GLS balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • V okamžiku doručení do výdejního místa příjemce obdrží SMS zprávu s informací o tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí.
  • Veškeré informace o této službě nalezneš zde
Kurýr GLS - doručení na adresu
Více informací
do 2 200 Kč
99 Kč
nad 2 200 Kč
ZDARMA
  • Jakmile kurýrní společnosti GLS balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • Zásilku ti doručí kurýr na tebou zvolenou adresu.
  • Den předem ti přijde e-mail a SMS s časem doručení. Pokud ti nebude vyhovovat, můžeš ho telefonicky nebo e-mailem změnit.
  • Pohyb svého balíčku můžeš sledovat zde.
  • Zákaznická linka GLS pro řešení doručení zásilky je 567 771 111.

*v případě platby zboží dobírkou + 39 Kč

Zásilkovna - výdejní místo
Více informací
do 2 200 Kč
75 Kč
nad 2 200 Kč
ZDARMA
  • Vybíráš z více než 5 000 výdejních míst Zásilkovny po celé ČR.
  • Jakmile Zásilkovně balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • Až bude tvá zásilka na místě, Zásilkovna ti pošle informační SMS.
  • Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
  • POZOR! Pro Z-BOXy a AlzaBoxy platí standardní úložní doba 2 dny. Pro vyzvednutí zásilky budeš potřebovat mobilní aplikaci Zásilkovna, zapnutý Bluetooth a polohové služby.
  • Pohyb svého balíčku můžeš sledovat zde.
  • Zákaznická linka Zásilkovny pro řešení doručení zásilky je 216 216 516.

*v případě platby zboží dobírkou + 39 Kč

Zásilkovna domů - doručení na adresu
Více informací
do 2 200 Kč
99 Kč
nad 2 200 Kč
ZDARMA
  • Jakmile Zásilkovně balíček předáme, obdržíš e-mail s číslem pro sledování zásilky online.
  • Zásilku ti doručí kurýr na tebou zvolenou adresu.
  • Pokud tě kurýr nezastihne, uloží zásilku na nejbližším výdejním místě Zásilkovna.
  • Pohyb svého balíčku můžeš sledovat zde.
  • Zákaznická linka Zásilkovny pro řešení doručení zásilky je 216 216 516.

*v případě platby zboží dobírkou + 39 Kč


Doba ukončení objednávky:
Objednávky vytvořené do 12:00 začneme zpracovávat ještě tentýž den.

Doba zpracování objednávky: 12 pracovní dny (od pondělí do pátku).

Doba dodání: Obvykle 12 pracovní dny (od pondělí do pátku).

Zpoždění při doručení zásilky: Pokud je zpoždění větší, než je obvyklé, napiš nám na info@galsari.com nebo zavolej na +420 731 390 696.

Doručení poškozené zásilky: Zásilku převezmi a co nejdříve nás kontaktuj. Sdělíme ti, jak dál postupovat, a situaci rychle vyřešíme.

Zrušení objednávky: Objednávku lze zrušit pouze před odesláním. Pokud chceš svoji objednávku zrušit, kontaktuj nás co nejdříve na info@galsari.com a uveď číslo objednávky. Po vyexpedování objednávky nebude její zrušení možné.


Platba

Platba kartou (VISA, Mastercard)
Více informací
ZDARMA
  • Zaplacení po dokončení objednávky platební kartou online.
Apple Pay
Více informací
ZDARMA
  • Platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Apple Wallet.
Google Pay
Více informací
ZDARMA
  • Google Pay je platební metoda, která umožňuje zákazníkům jednoduché placení pomocí karty uložené v Peněžence Google.
Bankovní převod
Více informací
ZDARMA
  • Zaplacení po dokončení objednávky na uvedené číslo účtu 2501264396/2010
  • Pokud nebude objednávka uhrazena do 5 dní, bude automaticky stornována.
39 Kč
  • Objednávku zaplatíš hotově nebo kartou při převzetí.